Všeobecné obchodní podmínky pro ubytování v apartmánovém domě Phlora

1) Objednávka pobytu, vznik smluvního vztahu

Host si objednává služby v ubytovacím zařízení písemnou objednávkou nebo požadavkem na rezervaci, kterou podává ubytovacímu zařízení emailem.

Podstatné náležitosti zakládající řádně vystavenou objednávku nebo požadavek na rezervaci jsou: jméno a příjmení hosta, adresa, kontakt (telefon, e-mail), v případě právnických osob obchodní jméno, IČ, DIČ, termín čerpání služeb. 
 
Předané osobní údaje hosta uvedené v objednávce nebo rezervaci pobytu použije ubytovací zařízení pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi ubytovacím zařízením a hostem.
Předané osobní údaje budou zpracovány v souladu z čl. 6 odst. 1 písm. a) a čl. 7 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

Potvrzením objednávky ze strany ubytovatele vzniká mezi hostem a ubytovatelem smluvní vztah. Ubytovatel se zavazuje zabezpečit hostovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě a host zaplatit ubytovateli smluvenou cenu. Podmínky smluvního vztahu platí pro všechny osoby uvedené v objednávce, kterou klient podal a také pro jeho doprovod.

2) Práva a povinnosti klienta

Host má právo být dostatečně a úplně informován ubytovacím zařízením o objednávaných službách, tj. jejich rozsahu, termínu a ceně; na řádné poskytnutí jím objednaných služeb; před zahájením pobytu zrušit potvrzenou objednávku nebo požadavek na rezervaci za předpokladu dodržení stornovacích podmínek v souladu s čl. 6); reklamovat vady poskytovaných služeb.

Host je povinen úplně a správně uvést všechny podstatné náležitosti objednávky; zaplatit ubytovacímu zařízení v požadovaném termínu cenu za pobyt dle podmínek objednávky a kauci; respektovat předpisy ubytovacího zařízení v těchto obchodních podmínkách uvedené; pečlivě si překontrolovat ubytovacím zařízením vystavené potvrzení pobytu a při zjištění jakékoliv nesrovnalosti ubytovací zařízení kontaktovat.

Host má právo využívat zařízení apartmánu, společných prostor a kolárny. Má také právo bezplatně používat parkovací místa před domem.

Host je povinen po každém odchodu z apartmánu a společných prostor zkontrolovat, že jsou zhasnuta světla, vypnuty vodovodní uzávěry a zamčeny dveře do apartmánu i vstupní dveře do domu.

V ubytovacím zařízení včetně dvorku je zákaz pobytu domácích zvířat.

Host bere na vědomí, že na pokojích i ve všech dalších prostorách domu s výjimkou dvorku, platí z bezpečnostních důvodů přísný zákaz kouření a rozdělávání otevřeného ohně. Při porušení tohoto zákazu si ubytovatel vyhrazuje právo účtovat pokutu za vyčištění pokoje ve výši 2 000 Kč.

V době od 22:00 do 6:30 platí v celém domě noční klid, host tomu musí přizpůsobit své chování.

V případě hrubého porušení těchto pravidel má ubytovatel právo na odstoupení od smlouvy o poskytnutí ubytovacích služby před uplynutím dohodnuté doby.
Za škody, které host a jeho doprovod způsobí ubytovateli, odpovídá podle platných předpisů – je povinen je ubytovateli nahlásit a zaplatit buď ze složené kauce anebo doplatkem v případě vyšší škody, než je výše kauce.  

3) Ceny služeb a jejich úhrada

Ceny služeb poskytovaných ubytovatelem jsou uvedeny na www.phlora.cz. Dále si ubytovatel vyhrazuje právo na kauci ve výši 2.000 Kč – tato kauce bude hostovi vrácena nejpozději do 7 dní od ukončení pobytu. Od kauce budou odečteny místní poplatky, odváděné obci (15 Kč za noc za osobu, vyjímku mají osoby do 18 a nad 70 let) a také případné škody způsobené hostem ubytovateli.
Hostovi budou po vytvoření rezervace zaslány podklady k platbě za pobyt v ubytovacím zařízení a za kauci, ve výši dle konkrétních podmínek objednávky. Klient platbu uhradí dle pokynů - až po zaplacení celé částky je rezervace považována za potvrzenou.

4) Potvrzení rezervace

K čerpání zaplacených služeb opravňuje hosta potvrzení zaslané ubytovatelem formou emailu. Host je povinen překontrolovat správnost údajů uvedených na potvrzení - při zjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktuje neprodleně ubytovatele.

5) Nástup a ukončení pobytu

Před nástupem pobytu se host telefonicky nebo emailem domluví na čas nástupu do ubytovacího zařízení (nejdříve v den nástupu v 16 hodin, po dohodě je možné i dříve). Při převzetí klíčů se host prokáže občanským průkazem, pasem nebo jiným průkazem totožnosti.

V den ukončení pobytu je host povinen předat apartmán beze škod ubytovateli nejpozději v 10 hodin (po dohodě i později). Klient se na přesný čas předání dohodne s ubytovatelem telefonicky nebo osobně při nástupu.

6) Storno podmínky

Storno podmínky jsou nedílnou součástí obchodní smlouvy mezi hostem a ubytovatelem. Host má právo kdykoliv pobyt zrušit, tj. odstoupit od potvrzené objednávky za níže uvedených podmínek. Toto odstoupení ze strany klienta (dále jen storno) musí být provedeno písemnou formou a prokazatelně doručeno ubytovacímu zařízení. 

Při zrušení rezervace v období do 60 dnů před předpokládaným začátkem čerpání služeb si ubytovací zařízení neúčtuje žádné storno. 

Při zrušení rezervace 14 až 59 dní před předpokládaným začátkem čerpání služeb dle potvrzené rezervace, je ubytovací zařízení oprávněno si účtovat storno poplatek ve výši 50 % z objednaných služeb v potvrzené rezervaci. 

Při zrušení rezervace méně než 14 dní před předpokládaným začátkem čerpání služeb dle potvrzené rezervace, je ubytovací zařízení oprávněno účtovat storno poplatek ve výši 100 % z objednaných služeb v potvrzené rezervaci.